تخته نرد

هدف از داستان بازی، این است که یک داستان کاملاً فانتزی، متفاوت و چندوجهی را روایت کند که نیروهای عملیاتی ایرانی را در کشورهای همسایه در زمان‌های مختلف نمایش دهد؛ مثلاً قبل از حمله آمریکا به عراق یا جنگ‌های افغانستان و یا نبرد با نیروهای تروریستی داعش در سوریه و حتی لیبی را شامل می‌شود. ما قصد داریم تا بجای نمایش دادن ابرقهرمان‌ها، مردم واقعی را در این صحنه نشان دهند؛ یعنی ما شاهد آدم‌هایی هستیم که تصمیم‌هایشان تأثیرگذار و مهم هستند. در بازی نگهبان، دلهره‌ای که در میدان نبرد وجود دارد و آن تصمیم‌های سیاه و خاکستری که هردو اشتباه و غلط هستند را خواهیم دید.
تلاش توسعه‌دهندگان بازی این است تا یک سوم بازی، شامل کات سین‌های بعضاً تعاملی و غیرتعاملی باشند که در روایت بازی بسیار تأثیرگذار هستند. این بازی، بیشتر برای مارکت ایران ساخته شده است، اما در صورت پیدا کردن ناشر خارجی در مارکت بین‌الملل هم منتشر می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی نگهبان، علاقه دارند تا بازی را به‌صورت رایگان منتشر کنند و برای درآمدزایی بازی، روی پرداخت درون برنامه‌ای برنامه‌ریزی کنند که این امر، بستگی به ناشر بازی دارد.
البته این بازی هنوز ناشر ندارد و سازندگان به دنبال ناشر و سرمایه‌گذار هستند تا بتوانند پروژه را به خروجی نهایی برسانند. گفتنی است که اگر برای بازی ناشر و سرمایه‌گذار پیدا نشود، بازی نگهبان: نبرد خاموش به سرانجام نخواهد رسید.
از نظر مدیر پروژه بازی، جناب آقای صادق جبلی، بازی از نظر بهینه‌سازی در نسخه تکنیکال دمو که هنوز باگ‌ها و ایرادات آن برطرف نشده است، در یک سیستم با کارت گرافیک ۱۰۸۰ و رم ۸ گیگ و همچنین سی پی یو Core i۷ نسل ۶ در اکثر مواقع ۶۰ فریم دارد که در تصاویر و ویدیو هم قابل مشاهده است. البته در تریلر بازی، بعضی مواقع، افت فریم هم مشاهده می‌شود.
در ادامه، چند تصویر و یک کلیپ از تست‌های فنی مربوط به انجین و گان‌پلی این بازی ارایه می‌شود. این دموی فنی نمایش نهایی و اصلی از پروژه نیست و صرفا توان فنی و تست‌های فنی تیم تولید را شامل شده و تا حدودی فضای نهایی بازی را نمایش می‌دهد.

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۳

۰

راوی : zare

اطلاعات بیشتر در سایت رسمی بازی

whitedesigners.ir

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *