رویال استرایک
بازی رایانهای نگهبان: نبرد خاموش از جدیدترین محصولات شرکت طراحان سفید است. نگهبان، در مرحله پیشتولید و نمونهسازی قرار دارد. این بازی با استفاده از فناوریهای به روز و با موتور آنریل انجین در حال ساخت بوده و سبک آن اکشن – تیراندازی با محتوای جاسوسی و عملیاتی مدرن است. بازی نگهبان: نبرد خاموش در سبک اکشن ماجرایی با المانهای جاسوسی برای رایانههای شخصی است که با اکثر بازیهای شوتر حال حاضر مارکت جهان مانند Call of Duty و Battlefield و… متفاوت است؛ بهطوری که این بازی به دنبال نمایش دادن زشتیهای جنگ و اتفاقاتی تلخی که در میدان نبرد میفتد را به نمایش گیمرها میگذارد.
هدف از داستان بازی، این است که یک داستان کاملاً فانتزی، متفاوت و چندوجهی را روایت کند که نیروهای عملیاتی ایرانی را در کشورهای همسایه در زمانهای مختلف نمایش دهد؛ مثلاً قبل از حمله آمریکا به عراق یا جنگهای افغانستان و یا نبرد با نیروهای تروریستی داعش در سوریه و حتی لیبی را شامل میشود. ما قصد داریم تا بجای نمایش دادن ابرقهرمانها، مردم واقعی را در این صحنه نشان دهند؛ یعنی ما شاهد آدمهایی هستیم که تصمیمهایشان تأثیرگذار و مهم هستند. در بازی نگهبان، دلهرهای که در میدان نبرد وجود دارد و آن تصمیمهای سیاه و خاکستری که هردو اشتباه و غلط هستند را خواهیم دید.
تلاش توسعهدهندگان بازی این است تا یک سوم بازی، شامل کات سینهای بعضاً تعاملی و غیرتعاملی باشند که در روایت بازی بسیار تأثیرگذار هستند. این بازی، بیشتر برای مارکت ایران ساخته شده است، اما در صورت پیدا کردن ناشر خارجی در مارکت بینالملل هم منتشر میشود. توسعهدهندگان بازی نگهبان، علاقه دارند تا بازی را بهصورت رایگان منتشر کنند و برای درآمدزایی بازی، روی پرداخت درون برنامهای برنامهریزی کنند که این امر، بستگی به ناشر بازی دارد.
البته این بازی هنوز ناشر ندارد و سازندگان به دنبال ناشر و سرمایهگذار هستند تا بتوانند پروژه را به خروجی نهایی برسانند. گفتنی است که اگر برای بازی ناشر و سرمایهگذار پیدا نشود، بازی نگهبان: نبرد خاموش به سرانجام نخواهد رسید.
از نظر مدیر پروژه بازی، جناب آقای صادق جبلی، بازی از نظر بهینهسازی در نسخه تکنیکال دمو که هنوز باگها و ایرادات آن برطرف نشده است، در یک سیستم با کارت گرافیک ۱۰۸۰ و رم ۸ گیگ و همچنین سی پی یو Core i۷ نسل ۶ در اکثر مواقع ۶۰ فریم دارد که در تصاویر و ویدیو هم قابل مشاهده است. البته در تریلر بازی، بعضی مواقع، افت فریم هم مشاهده میشود.
در ادامه، چند تصویر و یک کلیپ از تستهای فنی مربوط به انجین و گانپلی این بازی ارایه میشود. این دموی فنی نمایش نهایی و اصلی از پروژه نیست و صرفا توان فنی و تستهای فنی تیم تولید را شامل شده و تا حدودی فضای نهایی بازی را نمایش میدهد.
کپشن تستی شماره یک
کپشن تستی شماره دو
تکنیکال دمو بازی نگهبان1
تکنیکال دمو بازی نگهبان2
تکنیکال دمو بازی نگهبان3
تکنیکال دمو بازی نگهبان4
تکنیکال دمو بازی نگهبان5
اطلاعات بیشتر در سایت رسمی بازی
whitedesigners.ir
نظرات شما
zare
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۲:۳۷ ب.ظ
یی
zare
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۲:۳۷ ب.ظ
لل
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۳ ق.ظ
سلام
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۴ ق.ظ
جواب سلام
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۴ ق.ظ
تست
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۴ ق.ظ
بله درسته
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۵ ق.ظ
بازم تست
zare
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۲ ق.ظ
جواب شما را ندارم